sobota, 27 maja 2017

W tropikalnym klimacie - metamorfoza drewnianej tacy

W zeszłym roku pokazywałam jak ozdobić drewnianą tacę TU. Teraz postanowiłam zmienić jej oblicze i wprowadzić nieco tropikalnego klimatu. Nie wiem czy to tylko moje spostrzeżenie, ale wszędzie widzę tropikalne akcenty...flamingi, papugi, ananasy, wielkie zielone liście itd. To wszystko zalewa mnie z każdej możliwej strony i bardzo bardzo mi się podoba! Pomysł ze zmianą tacy był spontaniczny. Większość rzeczy potrzebnych do jej wykonania miałam pod ręką, więc pozostało mi jedynie upolowanie kwiatowych serwetek i gotowe :)
Miłego weekendu dla wszystkich!






Pozdrawiam M.

7 komentarzy:

  1. Jekj pięknie to wyszło :) :) modny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie! Uwielbiam takie tropikalne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda teraz bardzo wakacyjnie, w sam raz, żeby postawić ją na balkonie ze szklankami wypełnionymi dobrymi drinkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita, bardzo mi się podobają takie tropikalne wzory
    nabrała zupełnie innego, ciekawego charakteru - chyba sobie gdzieś zapiszę, do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna ożywiająca taca ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)