środa, 19 lipca 2017

DIY - ananasy ze sznurka

Dzisiaj pomysł, który musiałam zrealizować. Wydawał mi się tak prosty, że nie mogłam się powstrzymać. To znów ananasy, ale w innej odsłonie. Ananasy z jajek i ze sznurka!? właśnie taka idea zaświtała mi w głowie. Żółciutkie ananaski z bawełnianego sznurka :)
Szczegóły wykonania poniżej.

Potrzebne rzeczy:



  • styropianowe jajka
  • bawełniane sznurki
  • klej polimerowy
  • farbki do tkanin
  • gruby zielony papier
  • pędzelek, gąbka, nożyczki
Krok 1:



Odcinamy górną i dolną część jajka. 


Krok 2:



Smarujemy jajko klejem - oczywiście nie pokrywamy jajka całego, tylko robimy to małymi fragmentami - będzie łatwiej. Okręcamy jajko sznurkiem. 

Krok 3:



Ananas ze sznurka piekarskiego nie wymaga malowania.

Natomiast ten z gładkiego sznurka musimy pomalować. Ja zdecydowałam się na ombre. Kupiłam farby w dwóch odcieniach.




Farby "rozwadniamy" w miseczce i pokrywamy nimi sznurek. Ja wykorzystałam do tego celu gąbkę kuchenną. Zaczynamy od ciemniejszego koloru. Później nanosimy ten jaśniejszy.



Całość pozostawiamy do wyschnięcia.

Krok 4:




Z zielonego papieru wycinamy liście. Wykonujemy na nich nacięcia tak jak na zdjęciu powyżej i łączymy ze sobą. 



Przyklejamy do ananasów. Gotowe!








P.S. Moje sukulenty nadal żyją i mają się świetnie




Pozdrawiam M.

5 komentarzy:

  1. Kochana, zastanawiam się czym mnie jeszcze zaskoczysz.Ananas z jajka? Tego jeszcze chyba nigdzie nie bylo.A patent z gąbeczką do naczyn jest mi także znany;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)