niedziela, 4 marca 2018

DIY - wiosenna filiżanka

Pewnie ktoś z tu obecnych kojarzy filiżanki zawieszone w powietrzu, z których wylewają się ziarenka kawy? To właśnie one były dla mnie inspiracją do stworzenia tej dekoracji. Moja filiżanka jest w wersji wiosennej, zielonej, ukwieconej, a może nawet po dodaniu kilku pisanek Wielkanocnej? Nieskromnie przyznam, że efekt mnie oczarował. Filiżanka na żywo wygląda naprawę uroczo! a jest banalnie prosta do wykonania. Sami zobaczcie! :)



Potrzebne rzeczy:


  • filiżanka ze spodeczkiem
  • drucik - może być ten florystyczny lub nieco grubszy
  • klej w pistolecie
  • mech - u mnie chrobotek
  • papierowe kwiaty
  • kawałek papieru
Krok 1:


Ucinamy spory kawałek drutu. Profilujemy i dopasowujemy go do filiżanki oraz spodeczka. Ja miałam akurat drut florystyczny, ale nawet lepiej jeśli drut będzie nieco grubszy.

Krok 2:




Za pomocą dużej ilości kleju "na gorąco" przymocowujemy drut - najpierw do spodeczka, następnie do filiżanki.  Pamiętajcie, aby najpierw zrobić próby, czy filiżanka będzie przyklejona pod odpowiednim kątem, tak by się nie przechylała i nie przewracała.

Krok 3:


Drut pomiędzy spodkiem a filiżanką obwiązujemy papierem. 

Krok 4:




Przyklejamy mech oraz kwiatuszki. Gotowe!










Pozdrawiam M.

11 komentarzy:

  1. Pięknie! Tez jestem oczarowana :-) muszę się rozejrzeć za materiałami na taka dekoracje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ozdoba na bliską wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to prześlicznie, chyba zrobię sobie taką ozdobę, bo naprawdę banalna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda, świetne :) Idealna na nadchodzącą wiosnę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, widziałam już dekoracje tego typu ale nie umywają się do Twojej wiosennej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł na wiosenną dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Czy można ją kupić????

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za cudowną inspirację. Zrobiłam i jestem zachwycona. Najbardziej mi się podoba jak moi goście ją oglądają i zastanawiają się jak to jest zrobione, że filiżanka jest w powietrzu. No magia :-) Zawsze mówię, że kto ma pistolet z klejem na gorąco ten ma władzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda rewelacyjnie, świetny pomysł na dekorację <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)